Zapraszamy na szkolenie!

Roszczenia Klienta do Sprzedawcy samochodu używanego. Jak prawidłowo sporządzić odpowiedź na reklamację?

 

Spotkanie odbędzie się w poniedziałek, 18 listopada 2024 roku w godzinach 11.00 -14.00 w formule online.

Od ponad 30 lat wspieramy przedsiębiorców i osoby prywatne w obszarze prawa i podatków. Mamy wiedzę i doświadczenie, które pozwala zarówno rozwiązywać problemy, jak i napędzać rozwój naszych klientów.

Zakres szkolenia

  • Omówienie dwóch reżimów prawnych: rękojmi i gwarancji.
  • Podstawowe roszczenia Klienta.
  • Możliwości wyłączenia roszczeń Klienta.
  • Przedawnienie roszczeń.
  • Terminy udzielenie odpowiedzi na reklamację.
  • Jak prawidłowo przygotować dokumentację procesu reklamacyjnego?
  • Składowe kosztów reklamacyjnych: wartość auta, koszty pracowników, odsetki, koszty sądowe, koszty zastępstwa procesowego, koszty obsługi kancelarii, wynagrodzenie biegłego, koszty stawiennictwa świadków, koszty reputacyjne.
  • Statystyki postępowań – prezentacja korzyści płynących z polubownego porozumienia z klientem.
  • Omówienie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży pojazdów używanych:
    • Umowa sprzedaży / załącznik do faktury.
    • Umowa komisowa.
    • Protokół odbioru pojazdu.
    • Podstawy Eksploatacji.
    • Zgłoszenie reklamacji i jej przyjęcie do weryfikacji.
    • Protokół po naprawczy.
    • Ugoda pozasądowa.
    • Zwrot pojazdu – protokół przyjęcia.
  • sesja Q&A.

Po części merytorycznej odbędzie się sesja Pytań i Odpowiedzi. Pani mecenas Małgorzata Miller w pierwszej kolejności odpowie na pytania uczestników szkolenia zadane przed szkoleniem. Jeżeli masz jakieś pytania, wyślij je w odpowiedz na email z potwierdzeniem zakupu dostępu do szkolenia.

 

SPOTKANIE ODBĘDZIE SIĘ W FORMULE ON-LINE
DATA: 18 listopada 2024 r.

GODZINA: 11.00 – 12.30, przerwa 15 minut, 12.45 – 14.00 omówienie wzorców dokumentów, pytania i odpowiedzi.

 

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Cena szkolenia – 499 zł brutto.

 

Prosimy o jak najwcześniejszą rejestrację – liczba miejsc jest ograniczona, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie poprowadzi:

Małgorzata Miller

M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni

664 330 302
malgorzata.miller@krotoski-adwokaci.pl

 

Reprezentowała jedną z największych grup kapitałowych z branży motoryzacyjnej w Polsce w postępowaniach sądowych, w sporach z klientami o roszczenia wynikające z rękojmi, gwarancji oraz windykacyjnych. Uczestniczyła w szeregu projektów z branży motoryzacyjnej, w szczególności opracowując liczne rozwiązania prawne dla spółki świadczącej najem długo i krótkoterminowy. Uczestniczyła w negocjacjach z importerami reprezentując dealerów, w tym mediacjach dotyczących rozpoczęcia i zakończenia współpracy z daną marką.